Lily Water & Jakub Piotrowski - Kolęda dla Babci

grudnia 07, 2017

Witajcie Moi Drodzy!

Kolęda, którą nagrałam 13 listopada 2017 roku jest dla mnie podwójnie ważna. Nagrałam ją dla mojej ukochanej Babci, która odeszła w Boże Narodzenie w 2016 roku. Data 13 listopada 2017, to data mojego wypadku samochodowego, mojego i mojej Siostrzyczki, która URATOWAŁA MI ŻYCIE. Pamiętam cały wypadek, wiem jak było. Gdyby nie moja Olusia - nie byłoby mnie już na tym świecie. Cieszę się, że zdążyłam nagrać tę kolędę przed wypadkiem, gdyż obrażenia jakich doznałam, na parę miesięcy wykluczają mnie ze śpiewania. Spożytkuję ten czas na pisanie tekstów i studiowanie samej siebie. Cieszcie się życiem moi Kochani, gdyż jest bardzo kruche. Nie marnujcie żadnej chwili na głupoty i kłótnie. Doceniajcie każdy moment.
Pozdrawiam Was i ściskam...
- Lily Water

Lily Water - "Kolęda dla Babci"
(Zbigniew Preisner cover "Kolęda dla Piotra") Jakub Piotrowski - piano i cały aranż Utwór zarejestrowano w Studiu J'Sound w Lublinie 13.11.2017 r.


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.