Wywiad dla Polskiego Radia Lublin

października 29, 2017

Data 26 października 2017 okazała się być ważna dla Biłgorajskiego Stowarzyszenia Opieki Nad Zwierzętami "Podaj Łapę". Właśnie tego dnia w eter wyszły informacje dotyczące sytuacji bezdomnych kotów na terenie Biłgoraja i okolic oraz apel o pomoc.
Jest mi niezmiernie miło, że również i ja, jako wolontariuszka Stowarzyszenia oraz jako muzyk, mogłam choć trochę wypowiedzieć się na powyżej wspomniany temat. Mam nadzieję, że nasze głosy zostały usłyszane przez szerszą publiczność, co być może zaowocuje. Ja trzymam kciuki i nadal działam w temacie jak tylko umiem najlepiej.

Jeśli chcecie wysłuchać miksu wypowiedzi m. in. mojej, lek. wet. Sylwii Buszkowskiej-Znak, Marty Pysz, burmistrza Biłgoraja, zapraszam tutaj:



Poniżej znajdziecie link na stronę Polskiego Radia Lublin, dot. powyżej opisanej sprawy:


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.